yayyah

Alla inlägg under maj 2012

Av yasmin - 29 maj 2012 22:22

hej idag åkte jag till farsta med julie och jennifer! jag köpte bara lipgloss för bara 10:- och jag ska dit i morgon ochså far jag ska köpa en säk på lindex!!!! men ses sen!!! bye

Av yasmin - 28 maj 2012 16:41

tja tja! jag har tråkigt!! jag skypar med jennifer man har inget att göra! jag vet inte vad jag ska skriva!!! kommentera, snälla!! hej då

Av yasmin - 23 maj 2012 21:56

hej. jag vei att jag stavar fel men jag gör det bara!!! nu en bild på min mamma!!!

 

och på felicia! 

 

jag och isabell går inte i samma klass för jag går i en liten klass som jag tycker sugger för den bara gör det men jag går där för att jag har en diagnos som kallas ADHD så jag tar tablet på morgonen. men hej då!


Av yasmin - 22 maj 2012 11:40

nu är det lunch rast och jag är hemma! jag är arg på min lärare jag frågar henne en fråga om och om igen men hon svarar en helt anat svar! men idag hade vi prov. matte prov tråkigt!!!! nu ska jag äta om jag hinner!

Av yasmin - 22 maj 2012 07:43

hej, hej!jag lyssnar på musik(one direction-more than this)! jag ska gå till skolan ska jag är så trött efter skolan ska jag skriva allt om min dag eller om jag får ha en data i skolan ska jag gå in på GT och min blogg! hej då!!!

Av yasmin - 21 maj 2012 22:35

hej igen jag ville bara visa min lila familj! jag bor hos mamma! nu ska jag bara visa min lille syster Isabell! hon är min tviling syster jag är i minut äldre så jag är miten barnat för jag har en store syster Felicia! här är isabell!!!! 

Isabell och jag går inte i samma klass men det ska ni få se imorgon! hejdå och god natt för det är mitt sista inleg för idag men ha det så bra!!!!

Av yasmin - 21 maj 2012 22:12

för några dagar sen var jag i stan och vänta på 1D/one direction till slut kom de ut och alla vinka dagen efter såg jag att jag var med i metro!!! det var kul! om nån av er var där så kommentera då skulle det vara jätte kul!!! och om ni skulle set mig där kommentera då skule jag bli glad!! hej då!

       

Av yasmin - 21 maj 2012 21:07

jag har tråkigt om ni spelar gt hotel då kan vi bli vänner, jag heter yayyah.B ni skulle göra mig en stor tjänst om du följer min bff,s blogg www.jeyyeh.bloggplatsen.se du får kommentera och bereta för andra att följa min blogg och jennifer,s blogg!!!!! här är en bild på henne!! hejdå!  

Presentation


Hej jag heter Yasmin och jag är 12 år, glöm inte att följa den här bloggen och komentera gärna :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards