yayyah

Direktlänk till inlägg 5 juni 2012

jennifer är bäst!!!!

Av yasmin - 5 juni 2012 15:52

titta vad janifer har skrivit på sin blogg!!! Yasmin, du är som en ängel utan vingar, som min borttappade tvilling eller nått. Det går inte att beskriva med ord hur roligt vi har det tillsammans även fast du lider av en diagnos (ADHD) och kan bli arg ibland, jag förstår dig på ett bra sätt när det händer! <3 När jag kollar på videorna när vi dansar på Just dance 3 och vi gör fel och krockar i varandra m.m så vi kollade på varandra och skrattar så skrattar jag med när jag ser det <3 Jag saknar dig redan fast du gick hem för ca 2 tim sedan. Vi har så otroligt kul tillsammans och kommer ha det mååånga fler gånger. Vi har känt varandra sen du var 6 och jag var 7år gamla. Vi har dansat med varandra jag vet inte hur länge, den första gången var när vi var lika gamla som jag skrev nyligen. Jag hoppas vår vänskap lever för evigt! <3 Jag älskarej så myycket min BFF! <3 Kan lägga ut en bild här nedan för som jag gjorde för ett tag sedan, den ville du se tidigare idag men det gick inte att skicka. Hoppas du ser det här inlägget. Kom ihåg att du är speciell, precis som alla ni andra som läser detta. Din favvobild som jag tog på dig i somras, den dagen det var alltså, kommer jag att minnas länge, hur vi hade så tråkigt den dagen men så gick vi in i en lekplats till en förskola xD Det här var vad jag tänkte säga till dig min festis! <3 Hoppas du får en fin dag och har det så bra som möjligt!

Haha minns du när jag hade gjort ett fejksår mitt på din panna och vi åkte in till Farsta och provade onepiece och gjorde nått konstiggt tecken på pannan för att det inte skulle synas så började alla härmas? här är den bilder


|


V

 

 

  Din favvo <333

så har jennifer skrivit i sin blogg så guligt av dig! :) du har många bra sidor ochså!!

love you!! hej då! ses sen. <333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av yasmin - 4 oktober 2012 08:22

hej, jag ska till skolan jag har gott till skolan de senaste dagarna. har inte bloggat så mycket! jag ska blogga i kväll!! hej då <3   ...

Av yasmin - 28 september 2012 15:41

jag kan inte blogga i hälgen! jag ska till landet och det fins ingen teckning! på måndag ska jag blogga!!!! hej då.  ...

Av yasmin - 28 september 2012 13:03

ingen som skrivar kommentarar eller frågor!!!! kanske ett hjärta!!! kommer fort farande skriva ikväll!!! hej då! ...

Av yasmin - 28 september 2012 08:57

jag har inte bloggat igår men det var något fel på internet typ! jag vet inte vad jag ska skriva men jag ska skiriva i kväll!!!! haj då!!! hahaha! haj då ...

Av yasmin - 26 september 2012 22:10

jag är arg på en kille i skolan jag hatar den skola!!!! jag blev jätte arg!!! jag ville slå han i ansiktet med nyklarna!! jag sprang mot honom och skulle slå honom men min lärare stopa mig! jag skulle sparka honom melan benen! haha! jag vet i...

Presentation


Hej jag heter Yasmin och jag är 12 år, glöm inte att följa den här bloggen och komentera gärna :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards